Cinema 4D per a Mapping: Intro

Si has estat alguna vegada en una situació d’haver de crear continguts per mapping ( sobretot en 3D ) o simplement t’interessa una mica el tema, potser t’has preguntat alguna vegada :

  • On col·loco la càmera virtual que farà el render ?
  • Com es crea una còpia virtual de l’element a mapejar ?
  • Què lent utilitzo ?
  • A quants fps ?

La meva intenció en aquesta sèrie d’articles és presentar les bases pel que fa a la preparació de continguts per a mapping amb Cinema 4D i After Effects, tot demostrant que, si treiem de l’equació tot element superflu, ens queda un problema molt fàcil per resoldre i moltes de aquestes preguntes passen a tenir una resposta molt lògica.

Parlarem de la seva història i precedents, dels aspectes clau per a qualsevol mapping i d’alguns workflows i trucs per fer material en Cinema 4D i After Effects.

No entrarem en cap tema tècnic referent a projectors i tot el que envolta la producció d’un esdeveniment d’aquest calibre, ja que és una cosa que conec però no sóc expert en això.

Continguts

  1. Història